Two4One in Le Mas (Zonhoven)   Leave a comment

Sinds begin mei 2010 doet restaurant ‘Le Mas’ in Zonhoven mee aan de ondertussen welbekende formule Two4One. Simpel uitgelegd: je boekt bijvoorbeeld een etentje voor twee personen, maar je betaalt slechts voor één persoon. Boek je voor vier personen, dan betaal je slechts voor twee enz. Voor twee personen betaal je 38 euro voor een driegangenmenu (exclusief drank).

Vanavond vieren we al één dag vooraf de 76-ste verjaardag van mijn vader. We zijn met zijn zessen (hopelijk zit er ook nog wat ander volk in de zaak op zo’n doordeweekse donderdag), dan wordt het zeker een gezellige avond om naar uit te kijken. Le Mas maakt blijkbaar geen menu’s bekend op de website (naar de zin van de chef), dus zal het straks een complete verrassing worden. Ik heb al enkele feestjes en etentjes meegemaakt in Le Mas, dus ik maak me vooraf niet al te veel zorgen over het resultaat.😉

UPDATE

Ik denk namens allen te mogen spreken, als ik zeg dat we een plezante avond hebben gehad. We opteerden als aperitief meteen voor cava, waarna we ook nog een aperitiefhapje kregen: een tomatensoepje met een gehaktballetje en een hespenrolletje met asperges. Het voorgerecht was een risotto van kaas en sint-jakobsschelpen, het hoofdgerecht een brochette van kalfsvlees met groentjes en frietjes. Als dessert kregen we een aantal kleine stukjes gebak (petit-fours volgens een collega-kenner). Voor het eten betaal je absoluut een faire prijs, het is eigenlijk vooral de witte en rode wijn die eventueel de prijs een beetje aandikt. Volgende week gaan we wellicht al opnieuw eten in familiekring. Zo zie je maar dat ergens gaan eten de familiale banden zeker kan versterken.😉 Mensen die het een keertje willen uitproberen bij Le Mas, kan ik het in ieder geval ten zeerste aanbevelen.

Posted 20/05/2010 by ambijans in Algemeen, Culinair

Tagged with ,

Geef een reactie

