Straffe 1000 (876-880)   Leave a comment

We moeten hier iets bekennen: we kunnen maandag a.s. gewoon niet solidair zijn met de stakende medemens. Ik werk de komende twee weken non stop (da’s alweer een eeuwigheid geleden), maar dat komt omdat er toevallig twee volledige weekends bij zijn. Ik wil me bij iedereen die de staking genegen is al bij voorbaat verontschuldigen voor zoveel werkwilligheid van mijn kant. Omdat ik graag penitentie wil doen, krijg je vandaag alweer straffe muziekfragmenten op je bordje. ’t Is weer het aloude liedje maar vandaag staken we graag mee onder het motto ‘Zet eens een ander plaatje op’. Onze solidariteitsbijdrage vinden jullie hieronder. Stan Ridgway passeerde gisteravond toevallig op een kwis (weliswaar met een ander fragment), maar da’s puur toeval. 🙂

876. Naive song – Mirwais (2000)

877. Suspicion – Toy (1981)

878. Triad – Pitchshifter (1993)

879. Slave to the beat – Plastic Bertrand (1989)

880. The big heat – Stan Ridgway (1985)

Geplaatst28/01/2012 doorambijans inMuziek

Plaats een reactie