Straffe 1000 (2181-2185)   Leave a comment

frank en nancy sinatra

Had ik jullie al verteld dat ik tijdens deze feestdagen (zeg maar de laatste week van het jaar eigenlijk) geen wereldschokkende dingen meer ging doen? Mijn leven ziet er in dat geval net zo doorsnee uit als het leven van de meeste mensen die ik ken, tenzij je natuurlijk gaat shortskiën of op dit moment in Australië zou zitten. Nee, dat zou uiteraard een heel ander licht op de zaak werpen. Doch niet getreurd … been there, done that! (wat Australië betreft dan toch) Vijf muziekjes om deze eerste kerstdag op te vrolijken, gratis én voor niets. Wat moeten we daar nog aan toevoegen? Prettige eindejaarsfeesten voor iedereen zou ik zeggen!

2181. Somethin’ stupid – Frank Sinatra featuring Nancy Sinatra (1967)

2182. Guantanamera – Joseito Fernandez (1927)

2183. I’d rather go blind – Chicken Shack (1969)

2184. Ne me quitte pas – Jacques Brel (1959)

2185. You get what you give – New Radicals (1998)

new radicals

Posted 25/12/2014 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

