Straffe 1000 (2241-2245)   Leave a comment

crystal fighters

Normaal had op deze plek een bericht moeten komen over mijn eerste verjaardagsetentje deze maand, dat vandaag gepland stond in Hasselt, maar het griepvirus sloeg ongenadig toe bij één van mijn familieleden. Het etentje wordt daardoor verplaatst naar vrijdag 17 april (als alles goed is). ’t Is dan wél niet meer mijn verjaardag, maar het blijft sowieso mijn verjaardagsetentje. Ik had er nochtans helemaal mijn (zes) zinnen op gezet, doch niet getreurd want ik heb donderdag a.s. ook een etentje opstaan. Dat tweede verjaardagsetentje wordt nu gewoon het allereerste. Probleem helemaal van de baan! We overbruggen deze dag met muziek en we kijken straks gewoon naar Standard-Anderlecht. Anders was dat ‘in uitgesteld relais’ geweest. Er is trouwens ook nog ‘Spaans’ bezoek, we kunnen dus onmogelijk van een mislukt weekend spreken. Oh ja, onze quizervaring van vrijdagavond in Lommel pakte behoorlijk goed uit: we stonden lang in de top 10 geparkeerd van deze vaste cat. 3 quiz, maar uiteindelijk 11de geworden op 23 teams, wat lang niet slecht was met dit deelnemersveld. Volgend weekend nieuwe kansen in Mol!

2241. Plage – Crystal Fighters (2010)

2242. What becomes of the broken hearted – Dave Stewart featuring Colin Blunstone (1981)

2243. Oh happy day – The Edwin Hawkins Singers (1969)

2244. Big bird – Eddie Floyd (1967)

2245. Shuffle – Bombay Bicycle Club (2011)

bombay bicycle club

Posted 25/01/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

