Straffe 1000 (2261-2265)   Leave a comment

jamie woon

Af en toe krijgt een mens wel eens rare voorstellen. Zo floepte er woensdagnamiddag een berichtje tevoorschijn van een vriendin uit Merksem, die via internet online een tweedehands cactus had gekocht ergens in Zonhoven. Op ongeveer 500 m wandelafstand van mijn werk bood iemand zo’n cactus te koop aan. Het was niet de enige cactus die zij op de kop had getikt, want blijkbaar had ze ook in Retie online cactussen besteld. Dus vrijdag na het werk fungeerde ik als een soort ‘(cac)tussenpersoon’ tussen de verkoper en haar. Ik moest ’s avonds nl. nog richting Retie, want ik had mijn broer beloofd dat ik zou deelnemen aan een quiz in Arendonk. Een pure D-quiz waar een die hard quizzer als ik een beetje op z’n honger bleef zitten. Wél een gezellige avond én een onverhoopte vijfde stek. Ons weekend begon dus prima!

2261. Night air – Jamie Woon (2011)

2262. Zullen we maar weer (een potje dansen) – Doble R (1982)

2263. Real gone kid – Deacon Blue (1988)

2264. What’s the colour of money – Hollywood Beyond (1986)

2265. Sussudio – Phil Collins (1985)

Phil Collins

Posted 14/02/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

