Straffe 1000 (2291-2295)   Leave a comment

thelonious monster

Ik doop dit weekend alvast om tot quizweekend. Vrijdagavond speelde ik met mijn ploegje van Moedige Missers een quiz in Lommel. (Vrij) goed begonnen was dit keer helaas niet half gewonnen want we zakten uiteindelijk nog naar plaats 11. Vanavond verken ik nieuwe, ongekende quizhorizonten. Wat ook het resultaat zal zijn: ik kan op mijn quizcv schrijven dat ik eens heb meegespeeld met een **** team, nl. LQV. Of we daar een bescheiden bijdrage gaan kunnen leveren hoor je ongetwijfeld één van de volgende dagen. Wij zetten het weekend alvast polonaisegewijs in met een aantal riedeltjes. De échte kenners weten dat er bij de muziek een connectie is tussen 2291 en 2292. Het had zowaar een pittige quizvraag kunnen zijn.😉

2291. Body and soul – Thelonious Monster (1992)

2292. Song for a Kevin Spacey movie – The Bicycle Thief (1999)

2293. She said – Danish Butter Cookies (1991)

2294. On a ragga tip – SL2 (1992)

2295. Llorando – Rebekah Del Rio (1993)

rebekah del rio

Posted 14/03/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

