Straffe 1000 (2311-2315)   Leave a comment

princess

Aan de vooravond van 1 april had ik eerst mijn fameuze keek op de week in gedachten, maar die wordt gewoon verschoven naar de derde dag van de nieuwe maand. Het lijkt een beetje op uitstel, maar dat is slechts gedeeltelijk waar. Vanavond kijken we naar wat onze Rode Duivels in Israël op de mat zullen leggen. Hun walk-over tegen Cyprus (5-0 winst) ging aan ons voorbij omdat we in Eigenbilzen een quiz hadden. Alweer een onuitgegeven ploeg (Hanne, Patrick, Christiane, Nele en ik) met een 11de plek als resultaat. Morgen ga ik met twee collega’s naar Javier Guzman en overmorgen presenteren we de beste muziek van april. Vandaag ook muziek, waar ik geen specifieke mededelingen over kan doen … of toch? Nummertje 2311 kocht ik ooit als single. Topschijfje dus!😉

2311. Say I’m your number one – Princess (1985)

2312. Jaguar – DJ Rolando (2000)

2313. Superdeformed – Matthew Sweet  (1991)

2314. Nu of nooit – Tröckener Kecks (1987)

2315. Hilversum III – Herman Van Veen (1984)

herman van veen

Posted 31/03/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

