Straffe 1000 (2381-2385)   Leave a comment

david mcwilliams

We zijn vrijwel geruisloos in het nieuwe weekend beland. Eergisteravond zat ik samen met 9 collega’s bij Fratelli, vanmiddag trakteert mijn vader op dezelfde plek ons hele gezin voor z’n verjaardag. Vermoedelijk ben ik nog eens de BOB van dienst, want ik moet heelhuids de avond halen.😉 We quizzen nl. in Kermt en ik mag/moet chaufferen, al vind ik dat niet zo erg. De luiheid regeert dus posten we opnieuw muziek. Twee classics uit de sixties, eentje uit de seventies, een Belgische productie en iets recenter werk. Maak er allemaal een swingend weekend van zou ik zeggen!

2381. Days of Pearly Spencer – David McWilliams (1967)

2382. Me and Mrs. Jones – Billy Paul (1972)

2383. Deeper shade of soul – Ray Barretto (1968)

2384. Paletó – Think of One (2004)

2385. Lofticries – Purity Ring (2012)

purity ring

Posted 23/05/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

