Straffe 1000 (2446-2450)   Leave a comment

drs. p

Het was me het weekend weer! Nadat we alles klaar hadden gezet voor de boekenverkoop, trokken we nog even naar de evenementenhal om ballonnen op te blazen. Onder het mom ‘enkele helpende handen maken het werk lichter’. ’s Avonds was er de quiz van LAL-team, die we afwerkten met twee gastspelers: Leo (Grand Cru) en Bart, die vanuit Meeuwen-Gruitrode afzakte. Het was pas zijn tweede quiz die hij speelde. De quiz was beter doenbaar dan het jaar ervoor volgens mij, al haalden we met plek 14 exact dezelfde uitslag (als ik het goed heb). Na de quiz nog een stapje in de wereld gezet: via het Zonnehof ook nog in de Tropical terechtgekomen. Toen het licht werd pas naar huis gereden. Zondag hebben we gebruikt om te recupereren en verder niets te doen. We starten de werkweek met muziek, allemaal Nederlandstalig werk dit keer!

2446. Knolraap en lof, schorseneren en prei – Drs. P (1987)

2447. Oude liefde roest niet – VOF De Kunst (1984)

2448. Sollicitere – Janse Bagge Bend (1983)

2449. Jij en ik – Miek en Roel (1967)

2450. Je loog tegen mij – Drukwerk (1981)

Drukwerk

Posted 29/06/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

