Straffe 1000 (2511-2515)   Leave a comment

sandra

Afgelopen zaterdag ging ik mijn nieuwe zonnebril oppikken in Houthalen, en passant sprong ik in Houthalen centrum ook binnen bij Delhaize voor twee flessen wijn die ik mocht uitkiezen (een verjaardagscadeautje van twee collega’s). Vandaag zit ik namiddag dan weer in de tandartsstoel in Veldhoven voor de nodige boor, schuur -en herstellingswerken (vrees ik). Morgenavond spelen we eigenlijk voor het eerst een Sound of C-editie in het Oosterhof in Lummen. Als we daar een ploeg of tien achter ons zouden kunnen houden, dan hebben we sterk gepresteerd. Zaterdag staat er een housewarming te Diepenbeek in mijn agenda. Er is ook een zwembad, dus we kunnen voor het eerst dit jaar plonsen (als we willen). Oh ja, vandaag hebben we muziek op het programma staan. Liefhebbers van sterke Belgische muziek mogen 2515 op endless repeat zetten als ze willen!😉

2511. (I’ll never be) Maria Magdalena – Sandra (1985)

2512. Holdin’ out for love – Angela Bofill (1982)

2513. Sweet soul music – Arthur Conley (1967)

2514. Forkboy – Lard (1990)

2515. Surely – DeLaVega (2005)

delavega

Posted 04/08/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

