Alles verdwijnt … of het gaat gewoon kapot!   Leave a comment

Strand van La Zenia

Zullen we eens een korte round-up maken van wat er al fout liep op onze vakantie? Van mijn paar sandalen verdween er sinds vorige zomer eentje spoorloos (al is er een redelijke kans dat het andere exemplaar nog ooit opduikt). Mijn fototoestel heb ik zelfs niet kunnen gebruiken dus ook dat heeft hier de geest gegeven. Tijdens het wandelen aan het strand eergisteren bleek plots mijn rechtersportschoen naar de vaantjes. Als verzachtende omstandigheid geldt hier wel dat mijn Nike sportschoenen al een jaar of 15 meegingen. De helft van zijn levensloop bracht het paar door in Spanje, dus mijn schoenen hebben een heel mooi leventje gehad! Gisterenvoormiddag zijn we naar de markt geweest. Gelukkig heb ik daar al een goedkoop paar strand sluts op de kop kunnen tikken.😉 Er was blijkbaar ook een wereldkampioenschap “gatlelijke tattoo’s” (“butt ugly tattoos” voor onze Britse vrienden/innen) aan de gang. Geloof me: hier kon je echt een trashy reportage komen draaien. Gelukkig wordt de pijn wat verzacht door de Duitse atlete Marie-Laurence Jungfleisch die ik op tv voorbij zie komen ’s middags. Een aantal opmerkelijke Belgische sportprestaties kleuren verder onze dag, ik denk hierbij vooral aan Jasper Stuyven die de ritzege pakt in de Vuelta met als aankomstplaats Murcia. Vandaag komt het circus vrijwel aan onze voordeur voorbij in Torrevieja.

Posted 30/08/2015 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

