Straffe 1000 (2631-2635)   Leave a comment

lenka

Als alles goed is, zou er vandaag terug wat beweging moeten komen in onze activiteitenkalender. Normaal gezien gaan we straks (vanmiddag gok ik) ergens eten waar ik al jaren eens wilde geweest zijn. Geen fancy, hippe keet maar een typisch Spaanse resto met een soort van bodega, want je kan er naar het schijnt ook wijn kopen. Vooral door de ‘lyrische’ verhalen die ik erover hoorde ben ik eens benieuwd. Sommige familieleden waren al ooit op de plek geweest die zij ‘cinco vinos’ noemen, maar die uiteraard een heel andere naam heeft. Ik gok dat die bijzondere plek zich ergens situeert tussen San Javier en Cartagena. Meer duidelijkheid daarover volgt morgen. Onze muziek zwalkt vandaag trouwens ook diverse richtingen uit: van mooie meisjespop naar rock, van funk over rave naar singer-songwritersmateriaal.

2631. The Show – Lenka (2008)

2632. Believe – Dig (1993)

2633. You are in my system – The System (1982)

2634. Evapor 8 – Altern 8 featuring P.P. Arnold (1992)

2635. What’s in it for? – Avi Buffalo (2010)

avi buffalo

Posted 11/09/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

