Drie snelle vragen (6)   Leave a comment

jake gyllenhaal

‘Drie snelle vragen’ is een rubriek, die wekelijks drie korte doch krachtige vragen stelt waarop uw nederige dienaar een zinvol antwoord tracht te verzinnen. We hopen er exact 50 afleveringen uit te puren. Op het einde heeft iedereen weer een iets beter beeld van de man achter Ambijans. Of het mysterie wordt uiteraard nog een stuk groter, we durven hier niets uitsluiten!😉

Wie is jouw favoriete acteur?

Er zijn een aantal acteurs die ik graag bezig zie, maar als Jake Gyllenhaal meedoet en het verhaal oogt enigszins interessant dan probeer ik de film in kwestie toch te bekijken. Sterker nog: Jake Gyllenhaal weet volgens mij zelfs minder bevlogen films naar een hoger niveau te tillen. Bradley Cooper, Christian Bale, Matthew McConaughey, Leonardo DiCaprio of Javier Bardem zijn ook schitterende acteurs, maar ik ga dus voor Jake. In een iets verder verleden vond ik Tim Robbins en Kevin Spacey bijvoorbeeld sterk acteren. Er zijn er uiteraard nog een hele hoop anderen, maar we willen het kort houden.

Wat is je favoriete weekblad?

Ik ben geneigd om hier Humo te antwoorden. Zo lang als ik mij kan herinneren hebben mijn ouders al een abonnement op dit blad. Nochtans stonden er in Playboy en P-Magazine ook interessante interviews.😉 Buiten Humo ook wel fan van Focus Knack, dat ik via het werk gelukkig ook online kan lezen.

Wat is je eerstvolgende vakantiebestemming?

Nog iets meer dan vier maanden en we zijn weer de hort op. We gaan opnieuw een eclipsreis maken die ons 16 dagen richting Azië voert. Thailand, Laos, Cambodja en Indonesië staan op het programma.Voor de eclips zelf trekken we naar de stad Palembang op het eiland Sumatra. En we eindigen relax met twee daagjes op Bali. De reis wordt georganiseerd door Urania, de volkssterrenwacht in Hove. Zo’n reis is niet goedkoop, maar dat komt vooral door het exclusieve karakter van zo’n eclips. Degelijke accommodatie en professionele reisbegeleiding kosten nu eenmaal geld.

Posted 23/10/2015 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

