Straffe 1000 (2761-2765)   Leave a comment

Madensuyu

Mijn zaterdag ging grotendeels op aan het posten van een analyse over onze vijfde Lettermolenkwis op Los Flippos. Ik ben nog in afwachting van de volledige uitslag van de avond. Ik kijk een dag later met een tevreden gevoel terug op onze vijfde quiz. Mijn angst voor een (eventuele) shoot out bleek gelukkig weer ongegrond. Vandaag doen we nog eens een muzikaal luikje, eentje met allemaal artiesten uit eigen land. Geniet allemaal van jullie vrije zondag zou ik zeggen. En geef elkaar vandaag eens een extra knuffel. De taferelen in Parijs zijn het zoveelste bewijs van wat er allemaal misgaat in de wereld. Waanzin, pure horror, totaal zinloos ook, … wie doet nu zoiets gruwelijks? Veel mensen kunnen het (net zoals ik waarschijnlijk) nauwelijks begrijpen. Maar we gaan niet met het vingertje wijzen of een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam scheren. Veralgemenen of stigmatiseren helpt niemand vooruit!

2761. Ti:Me – Madensuyu (2008)

2762. Come on home – Few Bits (2013)

2763. The calling – Steak Number Eight (2011)

2764. The Law – Drums Are For Parades (2010)

2765. Nico – The Spectors (2014)

the spectors

Posted 15/11/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

