Straffe 1000 (2781-2785)   Leave a comment

the dead weather

We naderen alweer het einde van de (werk)week, al klopt dat voor mij niet helemaal. Het komende weekend zal ik op de werkvloer terug te vinden zijn nu ik de shift van twee collega’s overneem. Geheel vrijwillig overigens, zonder zachte dwang of zo!ūüėČ Gelukkig valt er ook genoeg te ontspannen dit weekend. Vrijdagavond speel ik ultiem nog een quiz in Retie samen met oudercomit√© Trapop, blijkbaar een quiz van plaatselijke voetbalclub KSK Branddonk. Zaterdag spelen we dan weer ‘de moeder der quizzen’ (althans wat Zonhoven betreft), de SJB quiz. Die spelen we onder de vlag van Caoutchouc Botte. De quiz wordt trouwens voor het eerst georganiseerd door de mannen van P(a)rijs, dus ik ben w√©l een beetje nieuwsgierig moet ik zeggen. Vandaag opnieuw muziek van onze bekende lijst, die elke week dichter naar nummertje 3000 kruipt.

2781. Treat me like your mother – The Dead Weather (2009)

2782. Montreal – 40 ¬į – Malajube (2006)

2783. Dry bones – Delta Rhythm Boys (1941)

2784. U.R.A. Fever – The Kills (2008)

2785. Whatever it takes – Ron Sexsmith (2004)

ron sexsmith

Posted 26/11/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

