Straffe 1000 (2821-2825)   Leave a comment

wally in space

Voor iedereen die graag danst (of het nu op één vierkante meter is of op een héle grote dansvloer) heb ik voor morgen alvast goed nieuws in de aanbieding: ik heb mij eens over mijn persoonlijke selectie dansvloerhits van 2015 gebogen en er een jaarlijstje van 20 stuks van gemaakt. Een opdracht die relatief vlot verliep moet ik zeggen. Ook vandaag weer muziek, net als enkele edities geleden zijn we het opnieuw in eigen land gaan zoeken. 2821 durf ik gerust een deftige carnavalskraker noemen, 2822 is nog steeds brandend actueel en met 2825 werden we eigenlijk voor het lapje gehouden door Jo Bogaert. Die deed ook een Milli Vanilli‘ke, al had dat lang niet zo’n dramatische gevolgen!😉

2821. In het heelal (Wally in Space) – Kamagurka, Herr Seele & Eddy Wally (1990)

2822. Het apekot – Vuile Mong en zijn Vieze Gasten (1974)

2823. Grow a baby – Pop in Wonderland (1994)

2824. Fish on the hook – Roland Van Campenhout (1985)

2825. Pump up the jam – Technotronic (1989)

technotronic

Posted 16/12/2015 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

