Straffe 1000 (2861-2865)   Leave a comment

fink

Het was een beetje bang afwachten om te zien welke muziekjes zouden zijn weggelegd voor mijn verjaardag (omdat dit Straffe 1000 concept al maanden op voorhand is gemaakt). Te oordelen naar de kwaliteit lijkt het me een heuse meevaller. Woensdagavond vervolledigden Niels en Michael (Boeren van ’t Stad) ons MM-ploegje op de Sound of C quiz van Pelter Skelter. Dat leverde ons een 15de plek op 21 teams op. Hanne en ik waren daar tevreden over. Vandaag wordt onze eerste keer Sjiek in 2016. Mijn traktatie op het werk volgt maandag a.s. Ik trek me nu eventjes terug om te klinken op mijn 44 winters!😉 Proost!

2861. This is the thing – Fink (2007)

2862. The birds and the bees – Jewel Akens (1965)

2863. Zomer – K.I.A. (1997)

2864. Stoned and starving – Parquet Courts (2013)

2865. Murderers – John Frusciante (2001)

john frusciante

Posted 08/01/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

