Straffe 1000 (2891-2895)   Leave a comment

son lux

We zitten straks alweer halfweg in deze werkweek, een week die ik goed kon benutten om de afvoer van de hele fictieafdeling volwassenen eindelijk te finaliseren. We schakelen straks over naar een nieuwe boekenleverancier dus voor wat betreft de aanvoer van nieuwe romans en informatieve boeken is het eventjes een versnelling lager schakelen vóór we kunnen overgaan tot de verzending van meer dan 300 nieuwe boekmaterialen. Ik vrees er een beetje voor dat ik pas vanaf half maart (na mijn vakantie) ten vroegste terug aan de invoer kan beginnen, tenzij de nieuwe leverancier onverhoopt snel zou kunnen leveren. De muziek van deze editie is allemaal geproduceerd de afgelopen vijf jaar. Vanavond ga ik trouwens terug naar de bioscoop voor een herkansing van ‘Er ist wieder da’, een film waar destijds technische mankementen mee waren.

2891. Lost it to trying – Son Lux (2013)

2892. Declination – Com Truise featuring Joel Ford (2014)

2893. Get up – Young Fathers (2014)

2894. Promises of no man’s land – Blaudzun (2014)

2895. Edward the confessor – Breton (2012)

breton

Posted 27/01/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

