Straffe 1000 (2896-2900)   Leave a comment

paula abdul

Swingend het weekend in? ’t Is maar een woord! Onze muzikale teletijdmachine maakt weer een stevige sprong naar het verleden. Ik had hier graag verteld dat STVV-Anderlecht mijn weekend al aardig inluidde, maar daarmee zou ik de waarheid bijzonder véél geweld aandoen. Oké, je haalt weer drie punten maar de manier waarop stemt toch tot nadenken. Als de spelers niet tot het uiterste zijn gegaan, dan is dat wraakroepend. We kunnen maar hopen dat ze véél beter kunnen, want anders is het nóg dramatischer! Anyways, ik functioneer het best als ik af en toe wat ontspannende momenten inbouw en daaraan hebben we de komende tijd geen gebrek. Zo moeten we nog snel een datum prikken voor het volgende toneelstuk van HHT en ik heb mezelf een ticket aangeschaft voor nonkeen, een zijproject van Nils Frahm. De dag nadien ga ik gezellig uit eten met twee vriendinnen bij 6 Zinnen. Da’s voorlopig nog eventjes (verre) toekomstmuziek. Wat ik onthou van onderstaande muziekjes: Paula was ‘back in the days’ een mooie vrouw om naar te kijken en misschien leerden wij uiteindelijk wel luchtgitaar spelen op Boston, zo goed kan ik mij dat allemaal niet meer herinneren.😉

2896. Straight up (House mix) – Paula Abdul (1988)

2897. Move your feet – Junior Senior (2002)

2898. Marquee moon – Television (1977)

2899. Like the weather – 10,000 Maniacs (1988)

2900. More than a feeling – Boston (1976)

boston

Posted 30/01/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

