Straffe 1000 (2916-2920)   Leave a comment

St. Vincent

Dit weekend zullen we onze eclipsreis eens serieus onder de loep nemen (reisschema, laatste benodigdheden enzovoorts). Donderdagavond ging ik bij de huisarts langs voor een herhalingsinenting voor tetanus, vrijdagmorgen gingen we bij de bank onze dollars afhalen. Die zijn vooral nodig voor de aparte visa voor Laos en Cambodja. Gisteravond ben ik als gastspeler gaan quizzen in Lummen. Inspiratieloze quiz, die wij al jaren links laten liggen met onze ploeg en ik begrijp ineens weer waarom. Vanavond gaan we gelukkig gezellig uit eten om de sfeer er terug in te brengen. Op die manier ben ik weer prima geprepareerd voor mijn laatste werkweek alvorens ik er enkele weekjes tussenuit knijp.😉 Vandaag gaan we nog eens de alternatieve kant op qua muziek. We zochten én vonden onze gading weer in nummers die de afgelopen vijf jaar zijn geproduceerd. 2916 zagen we van dichtbij op Pukkelpop, 2918 is één van de betere Belgische bands van dit moment en 2920 was voor ons één van de revelaties op Best Kept Secret vorig jaar. Geniet van jullie weekend!

2916. Year of the tiger – St. Vincent (2011)

2917. Feral love – Chelsea Wolfe (2013)

2918. Event horizon – Stuff (2015)

2919. Elliptic – Vessels (2015)

2920. Away/Towards – Hookworms (2013)

hookworms

Posted 13/02/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

