Straffe 1000 (2931-2935)   Leave a comment

courtney barnett

Voilà, na een dag of 18 in Azië staan we eindelijk weer terug op Belgische bodem. De komende dagen mag je van mij een uitgebreider reisverslag verwachten maar we willen eerst eventjes bekomen van ca. 27 uur non-stop-reizen (ik ben bijzonder slecht in rekenen dus vergeef mij als ik er een serieuze gooi naar heb gedaan). Daarom beginnen we er eerder rustig aan met de laatste hap van mijn fameuze lijst van 3000 muzieknummers. Veel diversiteit vandaag met recent werk uit Australië, een beetje Amerikaanse indie rock, wat Amerikaanse rap, alternatief werk uit de States en we eindigen met Duits postminimalisme.

2931. Dead fox – Courtney Barnett (2015)

2932. Jeremy Parker – Swirlies (1993)

2933. Bitch, don’t kill my vibe – Kendrick Lamar (2012)

2934. Aruca – Medicine (1992)

2935. On the nature of daylight – Max Richter (2004)

max richter

Posted 13/03/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

