Eclipsreis dag 17 (Jimbaran-Denpasar-Bangkok)   Leave a comment

strand van jimbaran

Met lichte tegenzin maken we na het ontbijt onze koffer, want het is alweer tijd om afscheid te nemen van Bali en bij uitbreiding van deze eclipsreis. Het blijft drukkend warm en één van de keukenmensen heeft alle moeite van de wereld om vliegen, wespen en andere insecten weg te houden bij de confituur, het fruit en andere zoetigheden. Ik trek nog één keer naar het strand, maar wanneer het begint te druppelen begeef ik mij langzaam terug naar mijn kamer. Helaas ontsnap ik niet aan een flinke douche. Wél een warme douche zoals ik ze thuis al eens neem. Het is pas voor het eerst sinds onze openingdag in Thailand dat we hier opnieuw met regen worden geconfronteerd. Wanneer de bui over is wordt de temperatuur daarna eens zo warm. Oh ja, een doodzieke Marleen kan het eerste stuk van de terugreis tot in Bangkok business class vliegen voor 290 dollar extra. Die eerste vlucht vliegt qua tijdsbestek overigens snel voorbij. In Bangkok is het dan weer uren wachten op onze aansluiting naar Brussel.

Posted 16/03/2016 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

