Straffe 1000 (2976-2980)   Leave a comment

olafur arnalds

’t Is voorwaar geen sinecure om een frietje te gaan steken in de frituur die het dichtst bij huis ligt. Zaterdag na mijn uitleendienst probeerde ik om vanaf het werk de kortste weg naar Fun Frit te rijden, maar viel dat eventjes tegen. Ter hoogte van de kapel van Ten Eikenen bleek de weg opgebroken en bij mijn slimme move om via de Bruinstraat aan de frituur te geraken botste ik op een doodlopend stuk. Uiteindelijk via de N74 alsnog op mijn bestemming geraakt. Het weekend was uiteindelijk nog geslaagd door de ultieme winst van Anderlecht op Zulte Waregem. Hopelijk kunnen we Club Brugge volgend weekend nog iets meer opjagen!😉 Vandaag opnieuw muziek, mijn waarschijnlijk laatste guilty pleasure is de lijst binnengeslopen op nr 2980.

2976. 3055 – Ólafur Arnalds (2007)

2977. All the good men – The Robocop Kraus (2005)

2978. Sunbather – Deafheaven (2013)

2979. Death mountain – Rustie (2011)

2980. Rocket – Def Leppard (1987)

def-leppard

Posted 11/04/2016 by ambijans in Muziek

Geef een reactie

