Series, series, series!   Leave a comment

keuzestress-iedereen-kent-dat-wel

Naast het werk bouwen wij genoeg tijd in voor ontspanning. Als we niet gaan quizzen, durven we al eens naar een tv-serie kijken. Als je net weer iets goeds hebt ontdekt vloek je wel eens bij jezelf. Mocht je nu student zijn, in het onderwijs staan of werkloos zijn, je zou nog véél meer tijd hebben om te bingewatchen. Omdat ook onze dag slechts 24u telt (waarvan we het gros ervan aan het werk zijn) moeten we dus af en toe keuzes maken. Op het gebied van tv-series kijken ben ik waarschijnlijk een veelvraat. Ik bedoel dan: het stoort mij niet om héél véél reeksen volledig willekeurig en door mekaar heen te kijken. Ik heb niet de autistische reflex om bijvoorbeeld enkel afgelopen tv-reeksen te kijken of om me bij één en hetzelfde te houden. Zo ben ik op dit moment bijvoorbeeld bezig aan ‘Bojack Horseman’ (seizoen 2), ‘Boardwalk Empire’ (seizoen 2), ‘The Good Wife’ (seizoen 7) en ‘Orange is the new black’ (seizoen 3). En ik heb ook de eerste twee afleveringen van ‘Quarry’ op de plank liggen (omdat ik daar goeie kritieken over heb gelezen). En dat terwijl ik mezelf eigenlijk had voorgenomen om me eindelijk door ‘Treme’ te worstelen en komaf te maken met ‘Shameless’ (de Britse reeks, niet de Amerikaanse). Je zou er bijna stress van krijgen, maar laat ons in dit geval vooral blij zijn met die enorme keuzevrijheid!

Posted 24/09/2016 by ambijans in Film, TV

Geef een reactie

