Just an ordinary Friday!   Leave a comment

mooi-gereedschap-vrijdag

Het is vandaag alweer vrijdag, dus dat wil zeggen dat we ons alweer kunnen verheugen op het weekend dat uiteraard weer véél te kort zal duren. Onze Rode Duivels moeten voetballen tegen Bosnië, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan omdat ik ’s avonds ga quizzen in Geel. Ik heb ook niet meteen de indruk dat ik veel ga missen aan deze kwalificatiewedstrijd. Te oordelen aan het aantal deelnemende quizploegen is dat precies een beetje een algemeen heersend gevoel. Of is niet iedereen even verzot op voetbal? Wat staat er eerder op de dag nog op de planning? Ik hoop nog een dinsdagmenu te kunnen uitwerken met een kandidaat die op ons verlanglijstje staat. Gisteren hebben we trouwens al wat voorbereidingen getroffen voor ons dinsdagmenu van februari 2017, maar daarover lees je binnenkort natuurlijk meer via alle officiële kanalen. ’s Middags gaan we nog eens Sjieken, want ’t is alweer een tijdje geleden. Zaterdag had het Play festival in MOD op het programma kunnen staan, maar ik denk niet dat ik de verplaatsing ga maken. Zondag raad ik iedereen aan om naar onze Verwendag in de bibliotheek te gaan, al zal je er ondergetekende dit jaar niet terugvinden. Het is geen onwil van ondergetekende maar er zijn gewoon andere mensen die de honneurs zullen waarnemen. Laat dat jullie vooral niet weerhouden om toch eens binnen te springen! Er is spijs en drank, de collega’s die wél moeten werken zijn minstens even sympathiek als mij … Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig in dit geval!

Posted 07/10/2016 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

