Doffe ellende!   Leave a comment

14610997_10209151223289058_54205537225473628_n

Arme Coldplayfans! Gisteren moesten ze gemiddeld 30 à 60 minuten in de wachtrij staan om eventueel een felbegeerd ticket in de wacht te kunnen slepen. Geween en tandengeknars was eventjes hun deel, maar gelukkig was hun heer hen genadig toen er plots een extra concert werd aangekondigd. Wie wil kan present tekenen voor dubbele pret, mijn mening hierover is ondertussen genoegzaam bekend. Lang wachten om tickets te kunnen bemachtigen kan soms trouwens voor een regelrechte catharsis zorgen. Mijn laatste Tomorrowlandeditie in 2012 duurde het liefst vijf uur en vijf minuten voor ik zeker was van mijn tickets. Op zo’n moment heb je genoeg tijd om na te denken of het wel de moeite waard is om nog tickets te scoren voor de volgende editie. De jaren erna liet ik dit festival dan ook wijselijk aan mij voorbijgaan.

Om nog eventjes terug te komen op Coldplay (ik kan het niet laten om daar stoute opmerkingen over te maken hè): in het sportkatern van mijn krant las ik dat een journalist de Rode Duivels zonder Kevin De Bruyne vergeleek met Coldplay maar dan zonder Chris Martin. Sta me toe om daar toch vraagtekens bij te hebben! Wie weet wordt Coldplay net een fantastische band zonder die piwi! Niet dat ik het geloof, maar ze zouden het eens kunnen uittesten, toch? En we keren nog eventjes terug naar het voetbal: ik leefde een beetje mee met doelman Buffon van Italië, na zijn enorme blunder tegen Spanje. Hij blijft ondanks alles een fantastische keeper (met een goeie mentaliteit). De squadra azzurra moet zich trouwens geen zorgen maken: er zou straks al een 17-jarig talent aan de grote poort komen bonken. Gianluigi Donnarumma van AC Milan is de nieuwe rijzende ster aan het firmament. De juiste voornaam heeft ie alleszins al. Onthou die naam gerust, het zou in de toekomst zowaar een quizvraag kunnen zijn!😉

Posted 08/10/2016 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

