Drie snelle vragen (50)   Leave a comment

puck-moonen-maakt-wielrennen-nog-ontspannender

‘Drie snelle vragen’ is een rubriek, die wekelijks drie korte doch krachtige vragen stelt waarop uw nederige dienaar een zinvol antwoord tracht te verzinnen. We hopen er exact 50 afleveringen uit te puren. Op het einde heeft iedereen weer een iets beter beeld van de man achter Ambijans. Of het mysterie wordt uiteraard nog een stuk groter, we durven hier niets uitsluiten!😉

Waarom passeren er op jouw blog zo vaak mooie meiden als lokker?

De reden is uiteraard zeer simpel (en door ons louter uit mannen bestaande marketingafdeling ‘Me, myself & I’ geïmplementeerd). Die zegt dat we het graag luchtig en ludiek willen houden met soms een belangrijke eye catcher want de reclamewereld beweert vaak dat het oog toch ook wat wil. Mijn mannelijk leespubliek wordt dus op tijd en stond geplezierd. Of vrouwen af en toe eens graag een bink willen zien passeren? Die vraag heb ik me nog niet gesteld, maar misschien kan ik het eens in de groep gooien? Eventuele klachtenbrieven mogen altijd toekomen in de comments! 😉

Is er nog iets  wat je graag wil afvinken op je bucketlist?

Bij het ontstaan eind 2008 zou ik zeker hebben gezegd: eens naar Australië gaan (is ondertussen al gebeurd), dus blijft Cuba vooralsnog hoog in ons prioriteitenlijstje staan. Minder kostelijk alternatief (alhoewel!) zou van Bourgondische aard zijn: eens gaan eten in The Jane of zo, al ben ik ook zeker te porren voor een etentje dichter bij huis, iets minder exclusief maar in het juiste gezelschap bijvoorbeeld!

Welk leesvoer ligt er nu op je nachtkastje en wat lees je zeker niet?

Ik ben ondertussen meer dan halfweg in ‘Engels voor leugens’, een verhalenbundel van Bertram Koeleman. Hierna liggen o.a. ‘De Nix’ van Nathan Hill en ‘Moeras’ van Steve Toltz op mij te wachten. Tussendoor vul ik de eventuele leemtes met iets van Henning Mankell bijvoorbeeld. Waar ik me zeker niet aan ga wagen (zelfs niet na drie Duvels!): Pieter Aspe!

Posted 14/10/2016 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

