Prettig kerstfeest   Leave a comment

wat-heb-ik-nu-onder-mijn-kerstboom-liggen

Ho ho ho! De eerste van drie vrije kerstdagen is aangebroken. Hetzelfde ritueel zal ervoor zorgen dat we rond de jaarwisseling opnieuw drie vrije dagen hebben … plus twee extra dagen voor ondergetekende want ik neem er 3 én 4 januari ook nog gewoon bij. Wat kunnen jullie hier de komende dagen van mij verwachten? Mijn muzikaal eindejaarslijstje van 2016, de vrouwen van 2016, de films van 2016 en mijn persoonlijke jaaroverzicht. Die vakantiedagen komen dus mooi van pas om o.a. onze verslagjes uit te tikken. Gisteravond speelden wij een vrij pittige kerstquiz (CosaDerry quiz) in Paal met Moordgat/WvA. De winnaar haalde 90 %, hulde daarvoor trouwens. Zelf hebben we ook nog één eindejaarsquiz en al meteen enkele quizzen begin 2017 in de pijplijn zitten. Ik durf echter betwijfelen of dat interessant blogvoer zal opleveren. Niet dat ik twijfel aan het niveau van de vragen op de genoemde quizzen. Mijn lezers mogen zich echter geen dommeriken wanen zo op het einde van het jaar! 😉 Vanavond wordt er (zoals op veel plekken) gezellig gegeten en gedronken. En we eindigen dit blogbericht met hét cliché der clichés maar niemand die er aanstoot aan zal nemen: ik wens iedereen die dit leest prettige kerstdagen toe. De nieuwjaarswensen spaar ik op tot volgende week!

Posted 24/12/2016 by ambijans in Algemeen

Geef een reactie

