Archief voor 27/10/2009

Laatste werkweek voor de herfstvakantie   Leave a comment

nice-week_5-2

Mijn week begon al goed met het bericht dat we mogen meegaan naar de Antwerpse Boekenbeurs op 5 november a.s. Verder heb ik gisteren ook (door tip van een behulpzame collega) de dvd-reeks van ‘Van vlees en bloed’ besteld via ‘Het Nieuwsblad’, die verwacht ik eerdaags  in mijn brievenbus.

Vandaag heb ik niets bijzonders op het programma staan, morgenvoormiddag moet ik alweer bancaire toestanden gaan regelen en ik moet eens dringend aan mijn storting denken van Urania’s Eclipsreis richting Paaseiland (als ik nu eens mijn reisvisum kon terugvinden). Donderdag gaan we nog eens gezellig eten onder collega’s, vrijdagavond hopelijk nog eens een goed kwisresultaat op Kiewit (ik durf me ondertussen niet meer aan voorspellingen te wagen) en op zondag sluiten we de week af met Sinner’s Day, een festival.

Een Allerheiligenvakantie is aan mij niet besteed, maar toch heb ik een beetje dat vakantiegevoel. Misschien is het feit dat je weet dat er nog leuke dingen op je afkomen wel voldoende stimulans voor een goed gemoed. 🙂

Geplaatst27/10/2009 doorambijans inAlgemeen

Getagged met ,