In Treatment week 1-5 (seizoen 1)   Leave a comment

in-treatment-poster

Ik had nog twee cadeaubonnen liggen van Standaard Boekhandel, twee keer gewonnen tijdens de Kievitquiz. Die wilde ik zo snel mogelijk cumuleren en opkopen. Het was maar 10 euro, maar als ik die van de prijs van één of andere dvd-serie kon afpeuteren dan zou het misschien nog meevallen. Standaard Boekhandel is nu eenmaal geen prijzenklopper in die categorie.

Dus speurde ik naar reeks 3 van ‘Battlestar Galactica’, maar ik zag enkel seizoen 4 staan. 56,95 euro terwijl ik die in online stores (proxis of mediadis) voor slechts 39,99 euro op de kop kan tikken. Dan maar zoeken achter ‘Weeds’ (seizoen 3), maar wederom niets. Uiteindelijk voor seizoen 1 gegaan van ‘In Treatment’, een HBO-serie die veel bijval oogstte. Voor slechts 14,95 euro extra was de reeks van mij. Nu binnenkort eens tijd vinden om ze te bekijken.

In de serie ‘In Treatment’ volgen we een psycholoog en zijn patiënten. Dit leidt tot intrigerende, vaak emotionele gesprekken. Iedere dag van de week staat één patiënt centraal en aan het eind van de week is de psycholoog zelf de patiënt. De reeks is gebaseerd op een succesvolle Israëlische serie. Hoofdrolspeler is Gabriel Byrne (‘Jindabyne’, ‘Miller’s Crossing’, ‘The Usual Suspects’). Een trailer om al een eerste indruk te krijgen.

Geplaatst03/11/2009 doorambijans inTV

Getagged met , , ,

Plaats een reactie